20150205

Saya nak RM150 produk percuma daripada Nile.com.my

Assalamualaikum.
Waalaikumsalam.

hai apa khabar. pertama sekali aku macam pelik kenapalah mata ni asyik nak lelap sajo. Sebelum maghrib tadi aku hampir nak tido, namun sempat di brainstorm oleh ibu, tak elok tido time-time nak maghrib. Aku pon menggagahkan diri untuk terus sedar dan besarkan kelopak mata, segarkan laju-laju dengan membeliakkan mata. Macam mana entah accidently aku terjumpa contest ini yang memang, tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa yang tahu kalau dah itu rezekinya. Walau jaminan aku nak menang mungkin amat tipis setipis tipisnya(ramai kot yang masuk), takpelah yang penting ade jugak idea aku nak jadi menulis. dan yang paling aku harapkan, semoga ianya bermanfaat dan tak buang masa korang baca. Jadinya entry 'two in one' ini aku selitkan sekali bersama kisah hidup aku.

CLICK walau untuk cuci mata

Rahsia besar sebenar online shopping Malaysia apalagi kalau bukan nile.com.my terbongkar sudah. Barulah aku ingat beg kain sandang empunya.., sapa pulak nama dia ni..jab try ingat..hah Izati (rakan sekuliah), rupanya dia beli kat nile.com.my. Aku dah lama perhati. Nak tanya harga n beli kat mana segan pulak sebab tak rapat mana. Jenis aku memang susah nak pilih barang berkenan dihati. Memang sebijik la macam dalam gambar Izati punya. So saya pilih yang ini dulu. cantikla! best jenis beg kain macam ni unik lagi! cadangan: kalau nak beli beg, carik yang tahan lama, dan harga letak perkara no dua! tapi yang ni harga pun murah apa nak dikata. promosi 79% lagi

WBS43409 Retro Mix Color Woman Backbag
Price RM103.88 RM21.40
Color : Cream



WSZ20527 Sharp Head Design Woman Boot

Price RM94.34 RM37.90

Color : Brown 

Kasut seperti yang diatas amat memenuhi citarasa saya. Selalu perhati dekat kedai jual kasut-kasut boot yang style begini ni..laa rupanya dekat nile.com.my pon ada. Apalagi, setelah dipertimbangkan yang terbaik, lastly i choose this. Kalau dapat kasut ni jugak, senanglah for girls nak pakai stokin or tak nak sebab bertutup penuh(stokin kadang pakai kadang tak). saya pilih ini. Nile.com.my buat orang macam saya rasa yakin dengan design kasut rupa begini! susun langkah jalan baik-baik.



wabbr99895 Pear Design Bracelet

Price RM21.20 RM4.30



combination gelang manik hitam dan besi ala warna emas sebegini memang superb. apatah lagi manik warna hitam senang match dipakai dengan semua jenis warna baju. so sweet nile.com.my. murah pulak tuu dengan diskaun Rm79%









WBS20741 Elegant Dual Use Woman Bag
Price RM69.96 RM19.90
Color : Orange

Wah beg ni kalau dapat, boleh pakai time nak pergi vietnam. Harap-harap urusan kertas kerja kawan dipermudahkan dan lulus cepat dapatlah aku menumpang untuk ke vietnam. Could gurantee rasanya mesti ada tanya pasal beg ini nanti sebab jenis kawan-kawan suka nak tahu dan kongsi cerita. Tak silap ade classmate pakai style beg macam ni color merah sebab teringat ada design zipnya yang special belah kiri dan kanan sahaja. 



BMG26312 Haniya Chiffon Cotton Blouse- Purple
Price RM62.54 RM 32.10
Color : Purple

Dalam banyak-banyak pemilihan color baju blouse yang nile.com.my tawarkan seperti kuning, biru ,hitam dsn tapi purple jugak saya pilih. purple ni comel la macam buah anggur. Pergi kuliah sampai ade kawan perasan saya banyak baju purple. blog ni pon sekali purple lady. cantik design blouse with just sweet-sweet je bentuk butang. so nice




WCSD5388 Trendy Cardigan Kimono
Price RM83.74 RM33.80
Size : L

Last but not least, saya pilih baju ala-ala trendy cardigan kimono begini. so style la pilihan-pilahan di nile.com.my ni...berpinar mata jadinya nak decide which one is more better! Jenis saya kadang memang malas nak fikir atau ambil berat sangat pasal pemilihan baju sebab selalunya akan sambar sweater atau cardigan bila nak kena cepat untuk keluar. Kalaulah dapat cardigan kimono ni tak sabar nak guna!

Jumlah kesemua 6 barang: 
RM21.40 + RM37.90 + RM4.30 + RM19.90 + RM32.10 + RM33.80 = RM149.40

4 Step cara mudah nak join sama.

1. Letak tajuk entry seperti saya.
2. Letak banner dan backlink
3. Pilih barang yang berkenan dari nile.com.my tidak lebih RM150
4. Emailkan ke give_away@nile.com.my (link blog, nama penuh dan no. telefon)

saja suka-suka,
semoga awak berjaya ;)